Friday, December 10, 2010

昂貴 Expensive

一對情侶,男的樣子很凶也!
小膽的我是看準他們了,
不能放過,找他女朋友講話去!
結果,是凶男應付我~哈!
好人來的啦~不過他笑起來還是很兇!XD
他好像很闊佬,拿出了5英鎊要跟我交換,
卻被我拒絕了。
過後又拿了一隻很想很貴的筆給我,
我還是覺得很貴,也要拒絕
但是他說沒問題,我看他那麼有誠意
只好收下了。=)

The guy from the couple I met looked fierce!
Although I’m a rather timid girl, 
I still decided to approach them.
Luckily he’s a nice guy! 
(he still looked fierce when smiling though xD )
He seemed to be rich, 
as he took out 5pounds for exchange.
But I rejected.
He then took out a pen which looks quite pricey too.
I rejected at first, 
but since he’s full of sincerity, 
I accepted it.=) 










No comments:

Post a Comment