Friday, December 10, 2010

LRT站 LRT Station

看人從LRT上上下下,要選人啦~
不久,迎面來了一對情侶還是夫妻我不曉得,
我把他們叫住了,
男的好像不願意停下腳步,
可是女的很友善很有笑容,
她用心的傾聽我所說的,然後找了一下包包,
再從皮包裡拿伊朗紙鈔(2000)給我。
哇!我第一次看過伊朗紙鈔!
2000!!@@’’ 
好大張,
而且還有一個好像自己chop上去的印章><’

Seeing people walking in and out of the LRT,
I chose a couple 
(not sure whether they are married or not)
The guy seemed to be quite reluctant to stop walking,
 but the lady is friendly and approachable!
She used 2000rial (Iran currency) for exchange.
Wow! 
This is my first time seeing Iran’s notes!
I found a stamp mark on the note too! @@”




No comments:

Post a Comment