Friday, December 10, 2010

黃衣猛男 Macho guy

這個黃衣男生一直出現在我視線裡,
好像命中註定我要找他講話一樣,哈!
他和妹妹的互動好可愛啊~
3兄妹逛完攤子後我就去找他講話了,
他很樂意與我交換東西,
當我跟他說’you can change anything’的時候,
他竟然抱著他剛買的東西放在臉旁轉個半身,
然後做出很嬌滴滴的樣子說這個不能換。==’’
真的OMG~太好笑了啦!
你們可以想像190左右的大男生做這樣的動作嗎?
哈哈哈哈!!  

This guy appeared as if it’s destined for us to talk ! 
The way he interacts with his sisters is so cute~
I went up to him and tell him about my project.
He’s willing to exchange with me 
and tell me “You can change anything”.
Can you imagine a guy who’s around the 
height of 190cm doing an action which is kind of girly? 
Hahaha. 








No comments:

Post a Comment