Tuesday, November 30, 2010

保險套氣球 Condom balloon

我們又走回去聖保羅教堂了
為的是要找早上遇到的愛爾蘭帥哥
雖然沒找到,但是卻看到了保險套氣球
那氣球的底部有幾顆種子
一位女子跟我們解釋說
如果那保險套氣球飛到其他地方爆掉的話
那個種子就會掉落在那個地方然後生長出新的生命
這是一個很好的概念
最後我跟這女生交換東西,她就給了我這顆氣球
晚上的時候我帶它走了很多地方
為了保護它,我把它弄破然後裝在一個透明紙帶裡了
那種子就這樣毀在我手上,長不出新生命了=(

We went back to St Paul’s church again
Just to look for the Iran guy we met this morning.
Although we did not found him, 
we saw a condom balloon.
There are some seeds in the balloon, 
the girl told us that if the condom balloon 
fly to other places and burst, 
then the seeds will drop in that place and starts to grow.
This is a good idea.
I exchanged stuffs with this girl and she gave me this balloon.
I took this balloon to walk around, 
in order to protect it I purposely make it 
burst and put it into a plastic bag.
 The seeds were then destroyed by me, 
it could never grow anymore.












No comments:

Post a Comment